Pakalpojums: Reklāmas izplatīšana pastkastēs

Nepieciešams, lai izplatītu reklāmas materiālus pa pastkastītēm dzīvojamās ēkās? Pasūtiet šo pakalpojumu AnyDo.lv tieši tagad!

client

Labākie speciālisti pēc reklāma pastkastēs

Sofija S***

Latvija, Rīga

Sofija S***

Latvija, Rīga
Пишите и звоните в любое время.Рада выполнить работу.
Esmu godīga un darbu daru ātri :) Sarunāsimies gan kā latviski, tā krieviski :)

Anzela T***

Latvija, Rīga

Anzela T***

Latvija, Rīga
Я делаю переводы с английского на русский и наоборот. Училась в Великобритании и жила там последние 15 лет. Могу переводить и современный язык и классический .
Увлекаюсь темой личностного роста, коучинга, прочитала 20 книг от Тони Роббинса, Тима Гровера, Керо Двек, Брене Браун и др. Могу легко составлять тексты на английском на эту тему или переводить их на русский.
Могу дать опыт в общении на английском языке на разные темы, очень помогает обрести уверенность в себе и не потерять навык владения языка.
Имею опыт в уборке помещений, квартир и домов. Делаю быстро и качественно.
Активно занимаюсь фитнесом, хожу и бегаю по 20 км в день, легко могу быть промоутером, пешим курьером или сопроводить вас в длительной прогулке по природе.
Больше всего люблю работать с людьми, долгое время была тургидом, поэтому с радостью буду участвовать в любом деле, где надо помочь или позаботиться о ком-нибудь.

Diana S***

Latvija, Daugavpils

Diana S***

Latvija, Daugavpils

Julija S***

Latvija, Rīga

Julija S***

Latvija, Rīga

Aljona K***

Latvija, Rīga

Aljona K***

Latvija, Rīga

Андрей Б***

Latvija, Daugavpils

Андрей Б***

Latvija, Daugavpils

Aleksandra F***

Latvija, Rīga

Aleksandra F***

Latvija, Rīga
Денис, 14 лет, ищу подработку на лето

Reklāma pastkastēs ērti un nav dārgi

Bukletu izplatīšana ir efektīvs reklāmas paņēmiens, kas, pienācīgi organizējot, var dot pietiekamu efektu. Nepietiek atrast pāris veicinātājus, izdrukāt skrejlapu apriti un pasūtīt tos izplatīt. Tas dos zināmu efektivitāti, bet tas nebūs pilnīgs.

Bukletu izplatīšanas organizēšana

Kādos gadījumos bukletu izplatīšana ir pamatota:

  • ja jums jāatstāj potenciālo klientu kontaktinformācija: uzņēmuma tālruņa numurs, atrašanās vietas karte utt .;
  • ja ir ērti izvēlēties mērķauditorijas pārstāvjus atbilstoši ārējiem raksturlielumiem;
  • kad nepieciešams organizēt reklāmas kampaņu pēc ģeogrāfiskā principa (piemēram, viena rajona vai apdzīvotas vietas iedzīvotāju starpā);
  • kad jums jāinformē auditorija un zīmols, produkts, akcijas, atlaides utt.

Bukletu izplatīšanas ilgums nav ļoti svarīgs rādītājs. Skrejlapu aprite ir daudz svarīgāka, jo atbilžu skaits tieši ir atkarīgs no izsniegto eksemplāru skaita. Izņēmums var būt ilgtermiņa akcijas: piemēram, nedēļa ar atlaidēm veikalā. Šajā gadījumā jums ir jāizdala skrejlapas visas 7 dienas, piesaistot tā saucamās klientu plūsmas.

Būtu jāsagatavo faktam, ka pat ar veiksmīgu organizāciju atdeve (pārveidošana) nepārsniegs 10%. Šis rādītājs tiek uzskatīts par veiksmīgāko, kā parasti, dati svārstās no 0,1 līdz 5%. Tomēr nav jēgas skaitīt reklāmguvumu pēc 1000 skrejlapu izplatīšanas. Reālus datus var iegūt, izplatot aptuveni 10–30 tūkstošu tirāžu (atkarībā no reklāmas kampaņas ģeogrāfijas).

Liela apgrozība nav vienīgais efektivitātes faktors. Pati brošūrai jābūt pievilcīgai un informatīvai (pretējā gadījumā tā vienkārši tiks izmesta, nelasot). Izplatīšanas vietai vajadzētu būt veiksmīgai - ar daudz cilvēku. Tajā pašā laikā svarīgs ir laiks. Īpaši efektīvāka tiek uzskatīta vakara sadale, jo no rīta cilvēki steidzas uz darbu, bet pēcpusdienā - biznesam.

Kam izdalīt skrejlapas?

Izplatīšanas pakalpojumus nodrošina organizatori. Šis darbs  nekvalificēts, tāpēc tiek uzskatīts, ka ir iespējams nolīgt skolēnus vai studentus, izvēloties tos, kuri piekrīt izdot lētāk.

Patiesībā daudz kas ir atkarīgs no projekta virzītāja - tam jābūt:

 

  1. Precīzi un godīgi - skrejlapu izplatīšana jāveic savlaicīgi un līdz galam, neizmetot daļu no iespieddarba.
  2. Nav uzmācīgs - ir svarīgi būt pieklājīgam un vienlaikus pamanāmam.
  3. Pievilcīga - skrejlapu izplatīšana tiek veikta labāk, ja veicinātāji ir ar labu izskatu un skaistā apģērbā (vai, alternatīvi, ar firmas zīmi vai aptinumu).
  4. Komunikatīvs - svarīga ir spēja atbildēt uz jautājumiem, pieklājīga komunikācija.
  5. Ātrs - vidējais veicinātāja ātrums ir 100-200 skrejlapas stundā. Balstoties uz to, eksperti aprēķina izplatītāju skaitu un aprites izplatīšanas laiku.
Kā arī mūsu mājaslapā meklēja
  • Picas piegāde

  • Atrast klientu

  • Nosūtīt vēstuli uz pasta nodaļu

  • Ievietojiet reklāmu savā automašīnā

  • Burgeru piegāde

  • Nosūtīt sūtījumu

  • Ziedu piegāde 24 stundas

  • Atrast klientu masāžai

  • Ziedu piegāde mājās

  • Orhidejas piegāde

  • Atrast kontaktpersonas

  • Uzdevumu izpilde

  • Liliju piegāde

  • Auto izvēle

  • Istabas ziedu piegāde

  • Uzzināt, kas atrodas šajā adresē

  • Piena produkcijas piegāde

  • Pasta ekspress piegāde

  • Pārtikas piegāde naktī

  • Nosūtīt vēstules

Papildus varianti papildus darbiem
  • Kurjera pakalpojumi

  • Kurjers automašīnas kompānijā

  • Nepilns darba laiks ar savu auto

  • Dokumentu piegāde

  • Pārtikas un gatavu ēdienu piegāde

  • Dāvanu piegāde

  • Stāvēt rindā

  • Ziedu piegādes darbi

  • Nosūtīt ar vilcienu vai autobusu

  • Zāļu piegāde

  • Kurjers ar auto

  • Paņemt un nosūtīt pa pastu

  • Ziedu piegāde

  • Kurjera piegāde

  • Atrast

  • Kurjers šoferis ar savu mašīnu

  • Preču piegāde no internet- veikala

  • Citi kurjeru pakalpojumi

  • Kurjers ar savu automašīnu

  • Kurjers internet veikalā

Pastāstiet par mums saviem draugiem
Gribat pildīt uzdevumus kategorijās Reklāma pastkastēs?